在線詢價

PIC16LF1765T-I/ML

PIC16LF1765T-I/ML
價格:
US$ 1.22
數量:
部件#PIC16LF1765T-I/ML可用,參閱PIC16LF1765T-I/ML的說明如下。
使用請求報價表來請求PIC16LF1765T-I/ML價格和交貨時間。
在zeanoit.com購買電子元件。我們是電子元件獨立分銷商,庫存充足。
PIC16LF1765T-I/ML的價格和交貨時間取決於所需數量,庫存量和倉庫位置。今天就聯繫我們,我們的銷售團隊會盡快給您報價。
電子郵件:sales@zeanoit.com

Request Quote

Out Stock0 pcs
最低起訂:1
最小包裝:1
Manufacturer lead time 10 weeks
型號
數量
公司
邮箱
要求

購買流程

電壓 - 電源(Vcc / VDD):1.8 V ~ 3.6 V
供應商設備封裝:16-QFN (4x4)
速度:32MHz
系列:PIC® XLP™ 16F
RAM容量:1K x 8
程序存儲器類型:FLASH
程序存儲器大小:14KB (8K x 14)
外設:Brown-out Detect/Reset, POR, PWM, WDT
封装:Tape & Reel (TR)
封裝/箱體:16-VQFN Exposed Pad
振盪器型:Internal
工作溫度:-40°C ~ 85°C (TA)
I / O數量:12
EEPROM容量:128 x 8
數據轉換器:A/D 8x10b, D/A 1x5b, 1x10b
核心尺寸:8-Bit
核心處理器:PIC
連通性:I²C, LIN, SPI, UART/USART
D
D***v
RU
5.0
Apr/21/2020
Same as description, recommend
J
J***R
FR
5.0
Sep/18/2020
The parts work perfect, thank you so much.
R
R***v
RU
5.0
May/20/2020
order received, No problem, will buy again
V
V***v
RU
5.0
Aug/26/2020
!
A
A***n
RU
5.0
Apr/16/2020
Goods delivered to Tambov in 2 weeks. Originally, the seller sent the best parcel. But lately, web has merged several orders in one package and assigns a full track. I'm totally happy with that. Transistors with a diode between the collector and the emitter. Transistors from different batches. Ku from 22 to 48. I'll check it out later.


如果您犯了錯誤的組成部分,那麼您將研究誰將對此問題承擔責任。
如果是我們的,我們將在收到錯誤的組件退回後交付合適的交換商品。
如果是您的,客戶將對它負有責任。有關詳細信息,請與我們的客戶服務或銷售聯繫。